foldery reklamowe
Foldery reklamowe są świetnym nośnikiem wszelkich ofert i informacji, jakie dotyczą przedsiębiorstwa. Dobrze sprawdzają się w firmach, które posiadają szeroką gamę usług. Foldery mogą zawierać dowolną, ustaloną przez klienta treść. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, oferujemy zróżnicowaną ilość stron, z jakich mają się składać foldery reklamowe. Gramatura papieru ustalana jest indywidualnie, a foldery drukowane są na lśniącym, idealnym do produktów poligraficznych, papierze kredowym.
Dokładamy wszelkich starań, by drukowane przez nas materiały spełniały najwyższe standardy.
Czym jest folder reklamowy?
Chcąc przygotować atrakcyjną wizualnie prezentację wszystkich świadczonych przez firmę usług, warto zastanowić się nad folderem reklamowym. Jest to nic innego jak ulotka lub broszura, na której mogą znajdować się informacje o produktach, promocjach lub atrakcjach związanych z daną działalnością. Często ta forma druku wybierana jest przez restauracje, chcące stworzyć oryginalną kartę menu, a także przez firmy, które w elegancki sposób chcą wypromować swój biznes. Folder może być składany na wiele różnych sposobów, w zależności od wizji osoby składającej zlecenie. Oferujemy możliwość stworzenia własnego projektu graficznego, co sprawi, że zarówno wnętrze, jak i okładka broszury będą dostosowane do branży lub tematyki Państwa działalności.
Jak powinien wyglądać folder reklamowy?
Foldery reklamowe rozdawane w formie ulotek powinny jasno i czytelnie przedstawiać ofertę, a do tego zachęcać do ich obejrzenia już poprzez stronę tytułową. Większość odbiorców otwiera foldery reklamowe dopiero wtedy, gdy zainteresuje ich to, co znajduje się na pierwszej stronie. Kluczowy jest więc dobór odpowiednich, najlepiej rzucających się w oczy, kolorów. Uwagę przyciągają ładne widoki (góry, oceany itp.), smacznie wyglądające potrawy, a także warte uwagi promocje (np. zniżka 50%). Folder reklamowy nie może być też za długi — z reguły trzy strony są wystarczające, aby zareklamować swoją firmę oraz przedstawić pełną ofertę, bez wdawania się w szczegóły. Warto zadbać o dużą ilość obrazów na stronie i przejrzystą treść, stworzoną za pomocą pogrubień, podkreśleń i wypunktowania.
Termin: aktualne terminy produkcji podawane są na bieżąco drogą poczty elektronicznej.
Ilość: ustalana indywidualnie.
Format |
po obcięciu |
ze spadami |
A6 |
105x148mm |
107x150mm |
A5 |
148x210mm |
150x212mm |
A4 |
210x297mm |
212x299mm |
A3 |
297x420mm |
299x422mm |
DL |
98x210mm |
100x212mm |
2DL |
198x210mm |
200x212mm |
Ilość stron: 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32.